PimPamPet

Fierman 22 Jun 2026, 12:06

PimPamPet is mijn favoriete spel. Ik raak er niet op uitgekeken. Met 2 spelers is het nog leuker dan met 1. Wat zijn jullie ervaringen?

Thomas 22 Jun 2026, 12:23

Pim-Pam-Pet speel ik altijd solo hoor. Moeilijk om medespelers te vinden.

Menno 22 Jun 2026, 16:48

Ik vind dieren met een L wel het leukst

Fierman 22 Jun 2026, 17:04 · edited

Duimpje omhoog voor dat laatste commentaar

 

Log in to reply.