PimPamPet is mijn favoriete spel. Ik raak er niet op uitgekeken. Met 2 spelers is het nog leuker dan met 1. Wat zijn jullie ervaringen?
PimPamPet
Pim-Pam-Pet speel ik altijd solo hoor. Moeilijk om medespelers te vinden.
Ik vind dieren met een L wel het leukst
Duimpje omhoog voor dat laatste commentaar

Log in to reply.